سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین وبلاگ ایرانی BIW


لوگوی دوستان



تعداد بازدید

v امروز : 2 بازدید

v دیروز : 3 بازدید

v کل بازدیدها : 17289 بازدید

فهرست موضوعی یادداشت ها

87/6/9 :: 9:19 عصر

به‌گفته معاون وزیر صنایع و معادن، براساس تکلیف شورای اقتصاد طرحی برای بازار آهن آماده شده که به موجب آن وزارتخانه‌ها باید برای تامین نیاز خود به واردات روی آورند و به بازار داخل فشار نیاورند.وی همچنین از راه‌اندازی اولین خط تولید گوشی موبایل داخلی با ظرفیت تولید یک میلیون در هفته آینده خبر داده است.

معاون اقتصادی وزیر صنایع و معادن اعلام کرد که نخستین خط تولید گوشی موبایل شنبه هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.
به گفته شاطرزاده این خط تولید با همکاری شرکت «مادایران» و برند معتبر ال جی (LG) راه‌اندازی می‌شود و ظرفیت تولید آن یک‌میلیون دستگاه گوشی موبایل در سال خواهد بود. وی اظهار داشت: قرار است سه خط تولید دیگر با مشارکت سه برند «هایر»، «موتورلا» و «نوکیا» راه‌اندازی شود که ظرفیت آنها نیز کمتر از یک‌میلیون دستگاه نخواهد بود.
شاطرزاده در مورد وضعیت بازار فولاد در سال آینده گفت: وزارت صنایع و معادن طرحی را برای ساماندهی بازار محصولات فولادی تهیه کرده است که با اجرای این طرح بازار محصولات فولادی سال آینده متعادل خواهد شد. وی افزود: آمارها نشان می‌دهد که همه ساله در ماه‌های اردیبهشت و خرداد که اوج مصرف آهن است، بحران (کمبود و افزایش قیمت) آهن را شاهد هستیم، ولی امسال منتظر اردیبهشت و خرداد نشدیم و طرحی برای ساماندهی بازار محصولات فولادی تهیه و به کمیسیون شورای اقتصاد تقدیم کردیم.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

لوگوى وبلاگ

بهترین وبلاگ ایرانی BIW

پیوندهای روزانه

template designed by Rofouzeh