سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین وبلاگ ایرانی BIW


لوگوی دوستان



تعداد بازدید

v امروز : 15 بازدید

v دیروز : 3 بازدید

v کل بازدیدها : 17382 بازدید

فهرست موضوعی یادداشت ها

87/6/9 :: 9:20 عصر

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در حاشیه بازدید از روند احداث ورزشگاه 20 هزار نفری بندرعباس تاکید کرد: با شناسایی استعدادها میزان مدال آوری خود را افزایش می دهیم.

معاون رییس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: با توسعه مناسب زیرساختهای ورزشی در کشور می توان انتظار داشت در رقابتهای المپیک 2012 لندن، 114 ورزشکار به این مسابقات اعزام شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان هرمزگان، محمدعلی آبادی در حاشیه بازدید از روند احداث ورزشگاه بزرگ 20هزار نفری شهر بندرعباس در جمع خبرنگاران افزود: از سال 85 تاکنون بیش از چهار هزار و 500 مکان ورزشی در کشور مورد بهره برداری قرار گرفته و با ساماندهی بیش از هشت میلیون ورزشکار در قالب رقابتهای المپیاد ایرانیان به میزبانی صدها مجموعه جدید ساخته شده، چهره های ورزشی جدید شناسایی و مورد ارزیابی و تعلیم قرار می گیرند تا دیگر کمبود امکانات در هیج جای کشور منجر به ناشناخته ماندن استعدادهای سرشار جوانان ایرانی نشود.
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()

87/5/29 :: 7:1 عصر

مراد محمدی وقت قانونی اول را با حساب 2 بر صفر و وقت دوم را نیز با حساب 2 بر یک به حساب خود به پایان رساند تا به مدال برنز دست یابد .
 
در مرحله‌ی رده بندی وزن 60 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پکن، «مراد محمدی» قهرمان سال 2006 جهان مقابل «سلیم خان حسین اف» از جمهوری آذربایجان قرار گرفت که با پیروزی مقابل این حریف، موفق به کسب مدال برنز شد.
نوشته های دیگران ()

87/5/27 :: 7:35 عصر

پلیس چین یک شهروند کانادایی را بازداشت و به
زندان موقت پکن منتقل کرد.

همزمان با آغاز مراسم باشکوه افتتاحیه المپیک هزاران تن از مردم جهان با برپایی تظاهرات چین را به نقض حقوق بشر متهم کردند.
به گزارش شبکه خبر ، پلیس چین مجبور شد حقیقتی را که درکتمان آن می کوشید افشا کند. طبق اخبار منشترشده از منابع رسمی یک فرد چینی به ضرب چاقو به 2 مربی تیم والیبال آمریکا حمله کرد و یکی از آنها را کشت و دیگری را به شدت زخمی کرد. حال مربی مجروح به شدت وخیم گزارش شده است
 ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

لوگوى وبلاگ

بهترین وبلاگ ایرانی BIW

پیوندهای روزانه

template designed by Rofouzeh