سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین وبلاگ ایرانی BIW


لوگوی دوستان



تعداد بازدید

v امروز : 1 بازدید

v دیروز : 4 بازدید

v کل بازدیدها : 17451 بازدید

فهرست موضوعی یادداشت ها

87/5/27 :: 7:35 عصر

پلیس چین یک شهروند کانادایی را بازداشت و به
زندان موقت پکن منتقل کرد.

همزمان با آغاز مراسم باشکوه افتتاحیه المپیک هزاران تن از مردم جهان با برپایی تظاهرات چین را به نقض حقوق بشر متهم کردند.
به گزارش شبکه خبر ، پلیس چین مجبور شد حقیقتی را که درکتمان آن می کوشید افشا کند. طبق اخبار منشترشده از منابع رسمی یک فرد چینی به ضرب چاقو به 2 مربی تیم والیبال آمریکا حمله کرد و یکی از آنها را کشت و دیگری را به شدت زخمی کرد. حال مربی مجروح به شدت وخیم گزارش شده است
 

پلیس چین یک شهروند کانادایی را بازداشت و به زندان موقت پکن منتقل کرد.

امروز در میدان تیانانمن پکن درگیری های پراکنده ای میان مردم و پلیس چین شکل گرفت و گردشگران خارجی نیز در حمایت از مردم تبت به اعتراض در کنار آنها پرداختند.

نویسندگان آمریکایی به شدت بابت نخستین روز المپیک پکن که به روز ضد آمریکایی معروف شده است اعتراض کردند. پس از بازداشت چند گردشگر اروپایی و آمریکایی انتشار خبر رسمی کشته شدن یک گردشگر آمریکایی و پس از آن قتل یکی از مربیان و به نقل از منابع چینی وابستگان وی حاضر در کادر فنی تیم ملی المپیک آمریکا خشم اهالی رسانه در ایالات متحده را بر انگیخته است .

یک گردشگر آمریکایی امروز شنبه در پکن به دست یک چینی که پس از آن خودکشی کرد از پای در آمد. این چینی چهل و هفت ساله در یک منطقه گردشگری در پایتخت چین به دو آمریکایی و راهنمای چینی آن ها حمله کرد که به کشته شدن یک آمریکایی و زخمی شدن دو نفر دیگر منجر شد. وی پس از آن خود را از بالای یک برج تاریخی به پایین پرت کرد.

نیکولا سارکوزی رئیس جمهور فرانسه که کشورش ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را بر عهده دارد در جریان یک دیدار 40 دقیقه ای دو فهرست مخالفان زندانی را به هوجین تائو رئیس جمهور چین وون جیابائو نخست وزیر این کشور تقدیم کرد. از این دو فهرست یکی توسط اتحادیه اروپا تهیه شده و دیگری شامل نام هایی است که توسط دانیل کن بندیت یک قانونگذار اروپایی از حزب سبزها و یک شخصیت نفوذی در فرانسه به سارکوزی ارائه شده است .


نوشته های دیگران ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

لوگوى وبلاگ

بهترین وبلاگ ایرانی BIW

پیوندهای روزانه

template designed by Rofouzeh