سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین وبلاگ ایرانی BIW


لوگوی دوستان



تعداد بازدید

v امروز : 8 بازدید

v دیروز : 8 بازدید

v کل بازدیدها : 17355 بازدید

فهرست موضوعی یادداشت ها

87/6/21 :: 2:10 عصر

موضوع : نرم افزار جاوا , نرم افزار نوکیا سری 60 , نرم افزار نوکیا سری60v3

منبع : www.AsanDownload.com 


مدت ها پیش هنگامی که به user room های یاهو مسنجر سری می زدید room های زیادی را مشاهده می کردید که توسط خود کاربران با نام هایی مانند ( تهرانی ها –  پسر ها – دختر ها و... ) ساخته شده بود و افراد زیادی هم به این روم ها وارد می شدند . تفاوت user room با yahoo room در این بود که user room ها توسط خود کاربران با اسم های متفاوت ساخته می شد به گونه ای که اگر شما تهرانی بودید با ورود به user room ( تهرانی ها ) به راحتی می توانستید همشهریان خود را در درون این دنیای مجازی پیدا کنید . اما شرکت یاهو بنا به دلایل و شکایت های خصوصی که از این شرکت شده بود مجبور به بستن و block کردن تمام این user room ها شد . با بسته شدن user room ها یاهو و چت حال و هوای خود را از دست داد .
مسنجری که امروز قصد معرفی آن را داریم مسنجری است با قابلیت داشتن user room . تمامی این روم ها توسط افرادی که به این مسنجر وارد می شوند ساخته می شود و جالب اینجاست که با اینکه کاربران خارجی هم از این نرم افزار استفاده می کنند اما حدودا 50% کاربران این مسنجر را ایرانی ها و از شهرهای مختلف تشکیل می دهند . به خاطر گله و نارحتی بازدیدکنندگان عزیز که واقعا هم به جا و درست و به حق بود این نرم افزار را برای تمام سیستم عامل ها ( جاوا – s603rd - s60 ) قرار می دهیم . جالب اینجاست که این نرم افزار از تمامی سرویس های زیر پشتیبانی می کند .

منبع : www.AsanDownload.com



 نکته مهم : پس از ورود به نرم افزار برای اولین بار هم می توانید یک اکانت برای خود ایجاد کنید و از طریق آن آنلاین شوید و به user room ها سر بزنید و هم می توانید توسط آیدی یاهو خود آنلاین شوید و وارد چت روم ها شوید .
نکته مهم : دوستانی که گوشی های با سیستم عامل s60 و s603rd دارند از دانلود نسخه جاوای این نرم افزار خودداری کنند چون نسخه های s60 و s603rd این نرم افزار ظاهری شیک تر دارند و کامل تر شده اند .

 دانلود - 317 کیلوبایت | لینک کمکی  نسخه جاوا 
 دانلود - 711 کیلوبایت | لینک کمکی  نسخه s60 
 دانلود - 1.12مگابایت | لینک کمکی  نسخه s603rd
 لینک منبع
منبع : موبایل ها دات کام


نوشته های دیگران ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

لوگوى وبلاگ

بهترین وبلاگ ایرانی BIW

پیوندهای روزانه

template designed by Rofouzeh